lørdag den 26. december 2009

Inspirationscollage


Her er en inspirationscollage med nogle stemningsbilleder jeg er blevet fanget af. 


Billederne stammer har jeg fra forskellige steder på nettet bl.a fra bladet "Living ETC" hjemmeside og fra ATLITW








For at finde frem til hvilke farver der er i collagen, og dermed hvilke jeg vil arbejde med, har trukket nogle af farverne "ud" af collagen, så jeg får et overblik.

Dernæst er jeg gået mere detaljeret til værks (se nedenfor) og taget små udpluk fra collagen og trukket  farverne ud fra hvert enkelt billede....


Lilla, mint, petrol, brun, dueblå...
Karry, blå, petrol, mint, creme, lilla, brun.....



Lilla, karry, dueblå, musegrå, cyklamen..... 


Orange, pink, turkis, gul......

2 kommentarer:

  1. Skønne billeder og skøn blog. Jeg glæder mig til at følge med
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  2. Hey - Jeg kan skrive:0) Super flotte billeder og fantastiske farver!
    Dejlig fredag til dig!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails