søndag den 13. december 2009

Looks

Fandt nogle collager på min computer,  jeg lavede i efteråret. Ville have lagt dem ind her på bloggen tidligere, men er kommet fra det, så her er de - et par måneder forsinket...

Jeg har plukket tøj fra to forskellige designeres autumn/winter 09 kollektioner. For at finde ud af hvad det var ved tøjet jeg fandt tiltrækkende -var det snittet, farverne eller de fine billeder, har jeg "trukket" farverne ud for at se hvordan de er sammensat. Kunne derefter se der var en klar linie i farveholdningen. Tænker jeg kan bruge det som en guide til hvilke farver tøj det kunne være fint at sætte sammen..


Tøjet på de 3 første collagerkollektionen fra hollandske Humanoid, der har en meget enkel og cool stil.


 På den sidste collage er der også et par modeller fra japanske Mina Perhonen (som jeg tidligere har omtalt her på bloggen) og hvis stil stadig beundre.
Jeg kan godt lide hans klassiske former -her vist via kjolerne og frakkerne, der får deres eget særpræg idet tekstilerne er fine med deres printede og vævede detaljer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails